Podstawowe informacje o folii bąbelkowej
Niedroga i praktyczna folia bąbelkowa B1 75cm dostępna jest w sklepie internetowym NEOPAK.PL w dwóch postaciach: rolek zawierających 50 lub100 metrów bieżących konfekcjonowanej taśmy foliowej. Ta lekka folia jest wyjątkowo ekonomiczna i cieszy się szerokim uznaniem zarówno wśród firm zajmujących się produkcją i handlem czy firm transportowych, jaki i wśród indywidualnych Klientów.
Zastosowanie folii z pęcherzykami:
- Wypełnianie kartonów i paczek
- Zabezpieczanie kruchych przedmiotów przed wstrząsami i uderzeniami
- Ochrona powierzchni towaru przed zarysowaniami
- Zapobieganie zawilgoceniom
Charakterystyka i proces produkcji folii bąbelkowej:
- Wykonana z trwałego polietylenu (PE)
- Wysoki współczynnik amortyzacji mechanicznej
- Odporność na wilgoć
- Gramatura 40g/m2
- Pęcherzyki powietrzne o średnicy 10mm
- Szerokość rolki 0.75m
Z powodu swoich właściwości i niskiej ceny, folia bąbelkowa b1 100cm znajduje szerokie zastosowanie w branży handlowej oraz spedycyjnej. Nadaje się idealnie do ręcznego pakowania niewielkich przedmiotów – takich, jak akcesoria komputerowe, elektroniczne gadżety, telefony komórkowe, wyroby szklane, ceramika czy części samochodowe. Można ją wykorzystać oczywiście także w automatach pakujących.
Bąble o średnicy 1cm rozmieszczone są równomiernie na całej powierzchni taśmy foliowej, co sprawia, że każdy odcinek folii wykazuje się takimi samymi zdolnościami do amortyzacji drgań i wstrząsów.
Trwały polietylen, z którego wykonana jest folia bąbelkowa 1m B1 charakteryzuje się między innymi doskonałą odpornością na działanie rozmaitych chemikaliów oraz całkowitą nieprzenikalnością dla wilgoci. Dzięki temu wykonana z niego folia pęcherzykowa idealnie wręcz sprawdza się jako zabezpieczenie wszelkich artykułów wrażliwych na zawilgocenia – na przykład, wspomnianego już, sprzętu elektronicznego i elektrycznego.
Dzięki temu, że jest bardzo lekka i elastyczna, folia bąbelkowa B1 100cm często używana jest również jako wypełniacz do kartonów. Wykorzystana w tej roli, nie podnosi wagi opakowania, a co za tym idzie – nie zwiększa kosztów transportu. Fakt ten liczy się ogromnie przede wszystkim w przypadku sprzedaży wysyłkowej (na przykład w sklepach internetowych).