Korzyści ze stosowania taśm z własnym nadrukiem

 

 

 

 

 

Niewiele firm docenia zalety związane ze stosowaniem zindywidualizowanych akcesoriów do pakowania przesyłek i paczek. To rozwiązanie kryje w sobie jednak wiele zalet.

 


Cennik i rodzaje taśm z własnym nadrukiem

 

 

Promocja i reklama

 

Podstawową zaletą związaną ze stosowaniem taśm z własnym nadrukiem firmowym jest doskonała promocja. Opakowanie owinięte taśmą zawierającą informację na temat danej firmy podkreśla prestiż i sugeruje pełen profesjonalizm. Przesyłki i paczki przechodzą zwykle przez wiele osób.

Mają z nimi kontakt nie tylko kurierzy, ale także personel sklepów, pracownicy instytucji publicznych oraz przypadkowi odbiorcy. Szary karton z bezbarwną taśmą bez nadruku, nie informuje ani o zawartości paczki, ani o jej nadawcy. Dzięki zwykłej taśmie, szary karton staje się materiałem reklamowym, wizytówką firmy. Sama jego obecność w pomieszczenia magazynowych jest reklamą. W sposób pośredni przekazuje cenne informacje na temat firmy. Nie narzuca się tym samym klientowi.

 

 

Trwałość opakowania

 

Zastosowanie taśmy samoklejącej gwarantuje wytrzymałość i stabilność paczki. Opakowanie należy starannie okleić wzdłuż krawędzi. Ważne jest kilkukrotne zaklejenie miejsca zamknięcia klap kartonu, aby uniemożliwić jego samoczynne otwarcie.

Taśma, dzięki swej błyszczącej, śliskiej powierzchni zabezpiecza paczkę przed szkodliwym działaniem czynników atmosferycznych. Sama powierzchnia kartonu nie uchroni go przed uszkodzeniami, wilgocią, przetarciem, a nawet przedziurawieniem. Taśma z własnym logo jest bardzo odporna i wytrzymała na przypadkowe działanie nawet ostrych narzędzi.

 

 

Większe bezpieczeństwo paczki 

 

Okazuje się, że taśma samoprzylepna z nadrukiem może znacznie zwiększyć bezpieczeństwo paczki czy przesyłki. W sposób pośredni sugeruje jej zawartość. Informuje kuriera, jak należy obchodzić się z przesyłką i jak ją chronić. Dodatkowo zabezpiecza przed kradzieżą czy nieuprawnionym otwarciem. Taśma z nadrukiem wskazuje na rodzaj zapakowanych produktów, wzmacnia prestiż firmy, podkreśla jej profesjonalizm.

 

Ekonomiczność

 

Mało kto bierze pod uwagę, że taśma z nadrukiem lub logiem firmy jest jednym z lepszych sposobów reklamy i działań promocyjnych. Korzystając z tego rodzaju możliwości zakupujemy niejako dwa produkty w jednej cenie: to promocja oraz sama taśma w jednym.

Średni koszt metra rolki z nadrukiem waha się w granicach kilku groszy, z czego należałoby jeszcze odjąć cenę samej taśmy, którą trzeba by zakupić dodatkowo. Realny koszt taśmy samoklejacej z nadrukiem dzieli się więc na cenę taśmy oraz promocji, która może mieć zdumiewająco pozytywny efekt. Kampanie reklamowe są zwykle bardzo kosztowne, bywają też nieefektywne.

 

Atrakcyjność

 

Starannie zapakowana paczka, dodatkowo owinięta taśmą klejąca posiadającą indywidualny nadruk zwiększa jej atrakcyjność.

Przekazuje tym samym informację, że firma wysyłająca przedmiot dba o klienta, oferuje najwyższą jakość usług bez względu na koszta. Zyskuje w ten sposób zaufanie i znacznie podnosi swój prestiż. Estetyka paczki wywoła pozytywne wrażenie na kliencie i sprawi, że ponownie skorzysta z jej usług.